acer aspire 5551 <3

tjooo :)



är hemma hos farmin, vi har firat jul ida :)
jag,kino,systermin, far & anna :)
rätt mysmys,

alla ungar fick en laptop :)
jag,kino,måns & syrran så nu sitter vi fyra på litet bord och ser ut som värsta nördarna,
LAN!:D
jag laddar hem muusiiiiik (y)

igår kväll så satt jag& syrran vid varsin data & var värsta nördarna :o
det var fettmys! saknat henne som fan... meniaf..
hon gick & la sig runt ett, sen satt ja uppe till halv tre :o
det var inget kul på datan så la mig :)
vi sov i samma rum :)
det var typ 2 årsen sist eller nåt, SKIT MYS!<3
satt&snackade med simon &lite annat folk :)
vi ska träffas på måndag (y)

'
meniaf, när ja la mig så började jag skaka, jag frös alltså så jag skakade,
jag hade ett rätt tjockt täcke men fanhällä att det värmde,
jag sov max 2 timmar i natt, för att jag frös & för att jag fick så jävla ont i ryggen av madrassen -.-
sen blev vi ju väckta vid 9! för att vi skulle öppna julklappar då..... -.-

jag är skiiit trött nuu!
trött&röksugen >.<

saknar felicia som fan! </3



jag gick följande ; 2 filmboxar, 2½half men & how i met your mother :)
sen en laptop :D (loveudad<3)
ett par übermysiga tofflor,
ozzys senaste album (L)
lite strumpor & sånt... :)
datan <3
kär i den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0