! :D

Tjena, fyfan vad det var längesen jag bloggade x)

haft sommarlov, bytt skola, träffat underbara människor, blivit kär !
en massa saker har ju hänt! men orkar fan inte skriva om allt :o

men iallafall, sitter och lyssnar på Thåström&väntar på att nyheterna ska ta slut för tittar på 'The day after tomorrow' :)
rätt bra faktiskt, lite wierd, men bra (Y)

tänkte att jag skulle börja bli lite social här! ;D
felicias förtjänst, älskardig<3


felicia,   du är så jävlaunderbar.  jag älskar dig fett mycket<3  my geek ;D

felicia, du är så jäkla underbar.
vet inte vad jag skulle göra utan dig!
älskarey<3

tittar åt vänster,
du sitter där.
och pratar på.
dina läppar formar ord.
du tittar på mig,
rakt i ögonen.
du träffar mig direkt.
dina ögon,
bruna & runda.
mysiga.
hur du ler mot mig,
hur glad jag blir.
tittar åt vänster,
ingen sitter där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0