gummisnopp

woho, jag är sooocial :D
S
meniaf,
igår sov jag hos felicia, på kvällen (22.30 typ)  blev det ett jävla liv pga min syster vart lite trög -.-
både felicia & systermin var rätt äckligt omogna,
menmen, jag och felicia hade jäääääävligt kul iaf ;d
I
JULLOV NU JU!
sista dan ida ;d
M
jag,felicia&mella stack till stan en stund...... sen stack jag&felicia hem till henne ;)
hade glömt laddare&hörlurar - till mobilen! det kan man fan inte leva utan ju!
drog hem till mitt för typ två timmar sen, stämningen hemma är underbar! eller inte-.-
dom har typ pms -.-
saknar min tönt som fan! </3
O
ska till far min imon......
vill INTE dit!
menmen, vi ska ha typ minijul på torsda eftersom det är mammas jul i år;o
så liiiite firande blire ju ! ;p
N
på lörda kommer den underbara lilla människan jag lever för <3
kajsa me andra ord :)
kanske ska hänga med den lilla familjen till gbg när dom drar härifrån, vet dock inte säkert :o

ajjjjjja,
PUSS!
kajsa<3


felicia<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0