julen suger-.-


GOD JUUUL!! :D:D

fast jag hatar julen menändå..
KALLE ANKA ÄR FAN KÄRLEK! (L)
julen är så jävla överdriven -.-
åh, hate it!

jag är fast i vislanda en dag till.. skulle egentligen åkt hem runt tio i morse men vädret ville inte det.
så har varit här idag.. förhoppningsvis kan jag&systermin åka hem i mon!
jag orkar verkligen inte vara här mer! så JÄVLA tråkigt -.-
känner inga i vislanda så sitter typ bara vid datorn o tvn, och hur jävla kul är det egentligen?

USCH!

ringde feliicia nyss&snackade en stund :)
saknar henne som fan! :o
1minut utan henne är som tortyr, tänk två dygn.. FYOCHBLÄÄÄ!
loveya<3

vet ente vad jag ska skriva mer... saknar en viss person.... S****  (a)
tänker inte gå ut med hans namn även om jag vet att det är inga som läser min blogg x)
endast felicia som vet om honom (a)

jag är kär i min nya data (a) (L)
viiiiiii hörs :)<3
felicia<3

syrran&jag<3 (hon till vänster,jagtillhöger.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0