musiiik (L)

social.se :)
sitter & dunkar Ma Chérie högt som fan & basen gör så att fönsterna dallrar & mor min har klagat ett antal gånger :)
menvaafan, JULLOV?! det måste ju firas på något sätt! dock gör jag det genom att åka till far min -.-
FAN! vill verkligen INTE dit....
ska dit vid fem -.-
menmen, man får offra sig.

jag har ju sovit över hos felicia & varit vid hennes sida i ett dygn om inte mer?
& nu har jag inte henne bredvid mig ?
det känns jättekonstigt xD
jättemysko... 0.o

Through Glass - Stone Sour :)

ehm jao... vad mer kan man skriva?
saknar mella som fan </3
har länkat hennes blogg så kila in där vettja!
felicias med :D
ajjjjja !
felicia & jag <3 NEJ, vi är INTE tillsammans :o
mella<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0