''detta fält måste fyllas i '' klart 8D

Hallu ^^

Sista dan ida... sen ledig nästa vecka (y)
underbart!

mindre rolig sak e att ja trillade igår på idrotten -.-
mitt på arslet hur fan man nu gör det^^
o först fick ja lix inte ont, sen efter skolan på eftermiddagen gjorde
det skit ont o trodde inte att det kunde göra mycket
ondare .. my ass, ida har jag så jävla ont..
kan inte böja mig ner o måste
 sitta på kudde -.-
så kära mor (not) ringde o sa att
 ja inte kunde komma till stallet me ridningen eller
älskade Robban<3 (sköthäst^^) 

så sitter o små deppar över det...^^

Vafan ska man mer skriva?

Jo juste, ska på hopptävling i mon på janneberg 8D
ja ska inte hoppa men andra flera trevliga männsikor ^^

bla Anna (<3) som ska hoppa me Robban (<333)
så ska nog stå o heja o vara allmänt knäpp...
alltid kul (y)

O efter det så ska ja hänga med henne o rida, (förhoppningsvis tillåter min röv det^^) 
 
Aja...



LOVE YA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0