SUCK ME AGAIN, BEAUTIFUL!

Tjena ^^

Nu sitter jag o min familj (mamma, hasse o ja) vid köksbordet med varsinn data (hasse o mamma delar^^)
o dunkar gammal Black Sabbath, Jimi Hendrix, Judas Priest! (kl. 23:01)
SÅ JÄVLA UNDERBART!
Det är fan den riktiga musiken ^^
 
Längesen man bloggade... finns inte så mycket att skriva^^
Igår träffade jag underbara Natalie(<3)
vi gick runt lite på stan, ringde en människa med otroooliigt sexig röst, hon filmade
in när jag typ ''åkte ner för'' den där typ strippstången på lekplatser typ^^
DAMN I'M SEXY!
(not) 
 
sen typ allmänt inget xd
väldigt trevligt iaf ,

ida åkte man till Robban(<33)
älskar honom som fan,
han är fett mysig assa!
<3


Aja...

LOVE YA<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0