Suck me, beautiful

Tjenixen^^
 
Igår var man på tävlingen dåe...
gick skit bra för Anna(<3)
hon red felfritt o fick rosett :)
grattis! 
sen hängde man med till Wille (<3) 
o så red vi en sväng... vi utforskade en skog^^ 
hittade en totalt onödig stig som vi trodde va 
jätte mysig så vi fortsatte rida på den
men det var en återvändsgränd -.- 
aja... sen kom mor o hämtade mig så hejdå 
Wille o Anna <3
 
sen så fick ja o libbie någon impuls att vi måste träffas,
så hon åkte in te stan o ja mötte henne på torget,
sen var vi allmänt ute^^
vi hade väldigt trevligt (: 
 
vi träffade en läskig berusad ung man på buss stationen som ville
att vi skulle hänga med hem te honom på någon fest^^
skulle varit kul säkert men hur fan förklarar man det för
kära mor? x) 
 
vi kedjerökte hela kvällen o fyfan va vi mådde dåligt efter det XD
hon rökte upp hela mitt jävla level paket o ja pall mall^^
hon mobbar mig för att ja gillar pall mall!
INTE OKEJ! 
 
aja... åkte till far ida^^
far o låtsas mor bråkade i morse eller i går.. hmm.. vette fan när men aja.
så dom pratar inte med varann^^
fyfan vad omoget, dom förstör hela kvällen...
men datorn räddar mig (a) 

Aja....

LOVE YA<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0