eheh, böh

Thi.
Jag är deprimerad. 
Överdrivet mycket.

En man våldtar mitt psyke. 
En man vägrar låta mig gå. 
En man finns bara där. 

Idag har jag faktiskt inte bara legat i sängen och dött.
Eller, jag dör ju. Men ah. 
Jag åkte till stallet och träffade älskade Wille och Anna. 
Ni gjorde min dag. 
Älskar er

Men sen kom jag hem. 
Mor pratade lite med mig. 
Jag sa inte så mycket. 
Tyckte inte att det fanns så mycket att säga. 


Jag saknar min syster.
Min livsglädje. 
Mitt allt
.
Tjejen jag älskar mest av allt på denna jord. 
Som gör livet aningen lättare att leva. 
Försvinn aldrig ifrån mig.

Jag är deprimerad. 
Och kär. 
Fyfan för allt. 

Jag vill till min syster och glömma alla problem. 


Träffa en doktor på måndag med mor min. 
Ska få några antidepressiva eller nåt. 
Tack och lov. 
Men det är fem dagar dit... 
Fem dagar för mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0