fanfanfan, jag är kär i dig

Det finns en.
Faktiskt.
En pojk som betyder otroligt mycket för mig.
Tro det eller ej.
Det finns en.
Faktiskt.
En pojk som jag älskar.
Som betyder mer för mig just nu än nåt annat.
En pojk som jag vill tillbringa alla dygnens minuter, sekunder med.
Vara vid hans sida.
Hela tiden.
För det är endast då,
Som jag kan slappna av och andas.
Fanfanfan.
Jag lovade mig själv att inte blir kär.
Fanfanfan.
Varför ska jag aldrig lyssna på mig själv?
Fanfanfan.
Detta kommer aldrig gå.
Fanfanfan.
Jag är kär i dig.
Fanfanfan.
Och jag kan inte göra ett skit åt det.
Fanfanfan.
Det finns en.
Faktiskt.
En pojk som betyder otroligt mycket för mig.
Tro det eller ej.

Det finns en.
Faktiskt.
En pojk som jag älskar.
Som betyder mer för mig just nu än nåt annat.

En pojk som jag vill tillbringa alla dygnens minuter, sekunder med.
Vara vid hans sida.
Hela tiden.
För det är endast då,
Som jag kan slappna av och andas.


Fanfanfan.
Jag lovade mig själv att inte blir kär.

Fanfanfan.
Varför ska jag aldrig lyssna på mig själv?

Fanfanfan.
Detta kommer aldrig gå.

Fanfanfan.
Jag är kär i dig.

Fanfanfan.
Och jag kan inte göra ett skit åt det.

Fanfanfan.



bild i fucking repris, 
om och om igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0