Ett spel

Gå ut härifrån. Lämna mig nu.
Töm mig inte till livets gräns.
Snälla.
Även om du gör det så bra.
Don't you die on me.
Andas. Andas. Se skuggorna samlas omkring.
Utan att kunna hindra dem att bryta ner mig.
Spelpjäs. Spelpjäs.
This were beyond my wildest dreams.
Spelet som jag är med i, har inga regler. Gör vad du vill.
Bara du inte dör förgäves.
Hur en människa kan förföra en annan på ett bittert sätt utan följder.
Får du lära dig.
Dark wings. They are descending.
Le. När du tar ett liv.
Tänk inte. Bara le.
Känn dess liv sugs ut av dig. Av dina rörelser.
Njut.
Bara glöm inte, att allt är ett spel.
Gå ut härifrån. Lämna mig nu.
Töm mig inte till livets gräns.
Snälla.
Även om du gör det så bra.

Don't you die on me.

Andas. Andas. Se skuggorna samlas omkring.
Utan att kunna hindra dem att bryta ner mig.
Spelpjäs. Spelpjäs.

This were beyond my wildest dreams.

Spelet som jag är med i, har inga regler. Gör vad du vill.
Bara du inte dör förgäves.
Hur en människa kan förföra en annan på ett bittert sätt utan följder.
Får du lära dig.

Dark wings. They are descending.

Le. När du tar ett liv.
Tänk inte. Bara le.
Känn dess liv sugs ut av dig. Av dina rörelser.
Njut.

Bara glöm inte, att allt är ett spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0