Dunno... ;o

Tjolahopp,



Jonny har sovit här i helgen, varit mys :)
Vi gick på Trassel igår :D
fanvabradenva! Skit mysig :D
dock tyckte inte sötnosen det menmen.. :p
Vi har typ inte gjort nåt vettigt i helgen typ:o
Ba legat hemma typ :)
Men det har varit mys.

Dock var det en rätt jävla wierd morgon :o
Menmen,
Dom kommer och går...


Idag drar Felicia till Teneriffa </3
Och lämnar mig i sunkna Sverige i en hel vecka?! :o
Dumma unge!
Saknar dig! <3333333333333333



-Jag vet varken ut eller in....-
Fan,
Du gör allt så jävla svårt.
Jag vet inte hur jag ska göra.
Du betyder så jävla mycket för mig,
Även om vi knappt känner varann,

''Why don't you let him see
The feelings that you hide
Cuz he'll never know 
If you never show
The way you feel inside''

- Cuz I'm so afraid....




Felicia <3

Uschfyochblä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0