Jag måste be dig om en sak

Jag måste be dig om en sak.
Trots allt du har gjort.
Dra åt helvete.
Jag behöver faktiskt inte detta.
Men du lever på mina ekande skrik i mörket.
En ond vind skakar.
Och jag vet precis.
Att det är du.
På en grusväg vid fältet.
Står du och ler.
Oranga lamm går tysta förbi.
När ängeln dör.
Du skrapar dina rutor igen.
Medan stan förblöder.
Du är stolt.
För du har äntligen lyckats.
Grattis.
Du har brutit ned det sista som var kvar av mig.
Jag måste be dig om en sak.
Trots allt du har gjort.
Dra åt helvete.

Jag behöver faktiskt inte detta.
Men du lever på mina ekande skrik i mörket.

En ond vind skakar.
Och jag vet precis.
Att det är du.

På en grusväg vid fältet.
Står du och ler.
Oranga lamm går tysta förbi.
När ängeln dör.

Du skrapar dina rutor igen.
Medan stan förblöder.

Du är stolt.
För du har äntligen lyckats.
Grattis.
Du har brutit ned det sista som var kvar av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0